fredag den 14. december 2012

Lillesøster Alfa

Hej alle mine fans

Så skete det! Jeg er blevet storebror!! Hvor sejt er det lige!! Det betyder samtidig at min blog her har fået en medforfatter. Jeg dedikerer dette indlæg til min søster og overlader tastarturet til hende.

Ciao, Max

7. december 2012

Jeg havde forventet ankomst til verden den 24. dec! De gamle og nogle læger aftalte dog at jeg skulle komme til verden den 17. dec. Ja ja... dem og datoer! Jeg skal nok selv bestemme min fødselsdag og besluttede at tage fusen på dem.

Mor mente at vandet gik fredag eftermiddag. Hun ringede far hjem fra arbejde inden han nåede at starte på ølsmagningen til arbejdets julefrokost!

Her ligger tykke mor med mig inden i maven. Jeg synes ikke helt hun skulle slippe for veer bare fordi de valgte at tage mig ud med kejsersnit. Så jeg satte lidt skub i tingene og sørgede for at hun lige blev mindet om hvad veer er! 

Det tog ikke lang tid at få mig hevet ud af maven og her er jeg helt frisk fra fadet. 
Der var mange mennesker om arbejdet med at få mig ud. Hele 9 mennesker på operationsstuen og så far og mor selvfølgelig. De fleste skulle holde øje med mig og mor, men der var også en sød sygeplejerske der lige stak far en stol at sidde på og en æblejuice da han blev lidt for bleg...

Jeg blev undersøgt af læge og jordemor og fik derefter tøj og en lille hue på. Ja, jeg havde desværre ikke selv indflydelse på farvevalget. 

Her hilser jeg rigtig på mor første gang!

Og putter hos far!

Mmm der var nu dejligt inde i maven men også skønt at komme ud og ligge oven på mor.

Så skal de gamle tankes op! 14 timer efter jeg kom ud og mor ser frygtelig frisk ud efter et par Panodiler.

De spiste HELE tiden og jeg lå bare, artig som jeg er, og sov fint i min seng.

De kysser også HELE tiden! 

Ok, indrømmet. Dette er ikke lige en af mine bedste vinkler.

Her hilser jeg på mormor for første gang...

... og på farmor

og storebror var rigtig god til at hjælpe med at pakke gaver ud til mig og vise mig dem efterfølgende.

Storebror laver fis med morfar!

Og her hilser jeg på Tante Kalle og Mormoster! Phew, det var mange nye mennesker at holde styr på.

Så er vi kommet hjem til Ørestad.

Jeg smiler en gang i mellem lidt i søvne...

...og har mine få vågne øjeblikke. 




5 kommentarer:

  1. Kære lille Alfa velkommen til! Du er så heldig at have fået verdens bedste forældre, en sej storebror og 4 stk "besser" som vil gøre alt for dig :-) og så kan farmor slet ikke stå for dine små dejlige æblekinder, lige til at kysse!

    SvarSlet
  2. Hej Max! Stort tillykke med din nye titel: Storebror!!! Vi er helt sikre på, at du bliver den bedste storebror i verden. Og vi synes du er meget large, at du fremover vil dele din blog med Alfa. Men sådan er det, fremover skal du også dele verdens bedste forældre....og 4 gange besser. Men mon ikke der kys og knus nok til alle :-) Det tror vi helt bestemt, og vi glæder os til at følge med i jeres liv.

    SvarSlet
  3. ............mormor er specielt glad for det sidste billede. Så kan vi se, at du HAR ØJNE...he! he! Din lille sovetryne :-)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med din lillesøster Max :-)Hun ser sød ud.
    Jeg håber vi snart kan lege sammen igen :-) Hils dine søde forældre :-)

    SvarSlet
  5. Hej Max. Tillykke med din dejlige lillesøster:) spændende med to forfatttere på bloggen, nu må I ikke slås om tastaturet;) skønne billeder. Knus til jer alle

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.