fredag den 28. september 2012

2012 - Casa Chumbo version 2

Feriebilleder nu i temaer!

Tema 1 - Vand:
Et meget vigtig element når jeg er på sommerferie er at poolen er i orden. Denne får 13 med stor pil op.
Med badevinger og svømmevest kunne mor og far tage det roligt, mens jeg tog nogle baner i bassinet, legede langs poolen, sprøjtede vand på dem der ikke havde haft hoved under vand og når det hele afsluttes med en kold bajer kan det ikke være bedre. 













Tema 2 - Træning:
Ingen ferie uden træning. Jeg lavede armbøjninger med Morten og far, og pressede dem heeelt ned hvis de prøvede at snyde. De to små piger i maverne skulle også have motion, så Sofie og mor brugte træningsmaskiner mens Morten og jeg coacher dem.





Tema 3 - Mad:
Mad skal der til og med en udendørs grill hvor vi mænd hver dag fik en hakkebøf og en grillpølse, blev der lagt en solid bund. Kylling er godt, men ketchup i mundvigen er endnu bedre!








Tema 4 - På tur:
Trods over 30 grader i skyggen og to tykke madammer skulle Spanien også opleves. Så den stod på byvandring, tur i skoven, et smut til Gibraltar hvor der var frække aber, tur til verdens største drypstenshule og gåtur til de nærmeste landsbyer.












Tema 5 - Leg:
Med rejsekufferten fuld pakket med legetøj, en masse baderinge og en legeplads i nærheden var der også plads til masser af leg og ballade.






Tema 6 - Hygge: 
Puha efter alle de oplevelser er det også rart bare at tage en slapper med en god bog eller en tegnefilm og heldigvis ville Sofie og Morten også gerne være med til hygge.





Tema 7 - Hurra:
Hurraaaaaa for en god ferie! Fedt at Morten og Sofie inviterede os med ned til deres mini slot i Spanien. Nu glæder jeg mig bare til at de får en lille pige jeg og min lillesøster kan lege med.



4 kommentarer:

  1. Mormor...for en enkel gang skyld ;-)29. september 2012 kl. 10.22

    Hold da op!! for en dejlig ferie du har haft.
    Så fås det vist ikke bedre :-)

    SvarSlet
  2. Din heldige kartoffel......nå, nej pomfrit :-) sikke en skøn ferie! Og det er godt, du holder styr på far og Morten når de træner, så de ikke snyder.

    SvarSlet
  3. Det ser ud til du har haft en rigtig go ferie. Super gode billeder:) knus

    SvarSlet
  4. Hjææælp jeg vil ikke på grillen :o)

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.