tirsdag den 3. juli 2012

Max Faurby - Nu med nyt design!!

Hej Venner!

Et stk. lancering af min nye hjemmeside! Cool ik!? I kan melde jer på mailingsliste her på siden øverst til højre så får I automatisk en email hver gang min webmaster nusser sig sammen til at få udgivet et indlæg for mig...

Og kommentér gerne som I plejer. I skal bare vælge den der hedder navn/webadresse og så kan I nøjes med at skrive jeres navn.

Nå, I skal da ikke snydes for et enkelt billede eller to.

Jeg er MEGA læsehest for tiden. Man ser mig faktisk aldrig uden en Pixiebog i hånden. Læse læse læse... Hele tiden! Og gerne de samme tre bøger om Peter Pedal og Rappedask! Altså, de gamle læser højt og jeg kigger billeder! Det er så fedt...!

Nej, mor sover ikke... Hun læser faktisk!

Far er også god til højtlæsning.

4 kommentarer:

  1. Mormor prøver lige igen. Det må da kunne lykkes, at få sendt en kommentar :-)

    SvarSlet
  2. HOV!!! Den gik vist igennem...efter 3. forsøg ;-) SKØNNE billeder.
    Kys fra mormor....der måske ikke er helt så dum, alligevel...he!he!

    SvarSlet
  3. Dejlige bøger...

    SvarSlet
  4. Meget cool ny blog :-) Din mor er meget kreativ :-)

    SvarSlet

Vælg navn/webadresse under profil. Så kan du skrive hvem du er når du kommenterer.